van regadó továbbra is csak nem 100% fizetsz mert idős a gép,de persze a környezetvédelmi besorolás szerint rohamosan nő a regadó,és ireálisan magas az olyan kocsikra amit ma már nem gyártanak és ennek a magasnak az asszem 10% kell kicsengetni,meg szemledijat,ugyanis szemlén megy át a kocsi,hogy műszakilag rendbe van e!Ennek a dija nemtom mennyi.
Meg a szokásos lehuzás:rendszám,tk,forg,eredet,stb.
Szerintem csak nagyonpöpec nagyértékü kocsinál éri meg behozni mint egy 100% os 28!
24nél 44nél még nemtom megérné,mivel kint egy jó 24 átszámolva 1misi HUF körül mozog,a jó 4ről nembeszélve magas.
Szakadt szar meg ami feltámadást vár van elég bent,nekem is nevemen két papir is van(készültem a tuti biztosra)!Pedig 1 kocsim lesz kész.
Szóval összegezve alkatrésznek továbbra is simán bejöhet olcson ami jó,és forgalombahelyezve meg magaspénzért ami csak a tökéletes példánynál éri meg,egyrészről jó mert nemlesz több szakadt bent,másrészről szar mert nem alkatrészre adod ki a pénz hanem az álamnak nyaralásra.