Világos, hogy Lepsény - Veszprém viszonylatú utas nincs, vagy nagyon-nagyon kevés van. De vannak közbenső települések.
Úgy nem lehet kjelenteni, hogy nincs igény, ha az a néhány vonat, ami volt, semmihez sem csatlakozott. Azaz ha a papkeszi vagy a csajági utas bement Hajmáskérre vagy Lepsénybe, az orra előtt ment el a fővonali vonat. (Most is így van: Hajmáskéren addig áll a Bz a bejáraton, amíg Veszprém - Szombathely felé elmegy a gyors.)
Nekem akkor is fájna a szívem a mellékvonalért, ha úgy szüntetnék meg, hogy előtte kínálati menetrendet alkalmaztak volna. De így ... - így azt sem tudjuk, lenne-e igény rá.
Taxxx, ha nem kötelezted volna el magad a megszüntetés, mint az egyetlen megoldás mellett, akkor egy 2-4 éves "kínálati menetrend - mérés" időszakért lobbiztál volna.
Egyébként a 27-esen is akkor apadt el az utasszám - vonatonként kb. 10-15 főről 3-4 főre -, amikor egyre rosszabb menetrend készült. (Kínálati pedig sosem volt...)