looksharp Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18334
Pár apróság.
A leállásokban érintett vonalak dolgozói kaptak már értesítést, hogy márciustúl vagy új szolgálati helyük lesz vagy útilaput köthetnek?
Ott ahol van még személypénztár, kaptak-e már értesítést vagy határozatot, hogy csak a legszükségesebb készletet rendeljék meg? A jegyek legyártása nem két fillér, a 3-4 évvel ezelőtti pénztárbezárási hollánál is vadonatúj jegyeket küldtek be megsemmisítésre. Igaz, most már engedik, hogy a bárca-, reform- és űrjegyeket vét- és ellenlevéllel át lehet adni másik állomásnak.

Díjszabás:
Konkrétan nem ide tartozik, de hátha tudsz szólni pár illetékesnek.
Az egyik az, hogy erről is kellene valamiféle előzetes tájékoztatás, hogy mi várható. Példa: Orosházától jelenleg 40 km-es távolságra esik: Békéscsaba, Hódmezővásárhely / Népkert, Mezőhegyes, Szentes és Csabacsűd felső. Ha módosítják a díjszabást, lesz 35 km-es jegy is (ha minden igaz), akkor az előbbi csoportból csak Szentes marad meg 40 km-nek, a többi 35-ös lesz, a 40-es fogyása a korábbi töredékére esik majd. Ezt nem ártana tudni a készletezésnél.
A másik a kedvezmények átalakítása:
Most kb. 8 menettérti utazás esetében már olcsóbb a tanuló havijegy. A díjszabási reform után ez úgy módosul, hogy ha valaki egy hónapban négyszer utazik oda-vissza (átlagos diák) már olcsóbb lesz a havijegy. Az államnakmeg drágább: mert kb. a tízszeresét fogja fogyasztói árkiegészítésként kifizetni minden bérletre átállt diák után, mint ha meghagyná a 67,5%-os kedvezményt. Számoljatok csak utána!
Ez az átalakítás is úgy lesz olcsóbb az államnak, hogy többet fog fizetni.
Előzmény: monor-21 (18307)