monor-21 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18270

Érdekes amiket írsz !

 

Bizonyára van olyan aki így (is) járt.

 

Mi nem.

 

Lemegyünk Mezőcsátra és magunkkal viszünk Téged is meg akármennyi vasútbarátot.

Kavicsbányával egyezkedünk, hogy miért billenős szállítja miért nem vasút?

 

Válasza : Mi közöm hozzá? Eladom. a kapuból mindenki úgy viszi el ahogy akarja.

 

Jó elmegyünk aszfaltkeverő telepre. Miért billenőssel hozza, miért nem vasúton?

Keverő telepes. Hozom én vasúton is. Most a billenősök óránként hoznak 20 tonnát két kocsival 100 fabatkáért.

Hozzanak önök is ide a kapuba óránként 40 tonnát és saját költségükön ürítsék a garatomba.

 

Ránézel a Cargósra. Nos ? Itt a feladat, mennyiért vállalod ?

A Cargos feje elindul mint a pénztárgép.

Kell Mezőcsáton tolató mozdony. + Kell Mezőcsáton pár teherautó ami kihordja a vasútig. Kell Mezőcsáton rakodógép ami vasúti kocsiba rakja. Kell vonat ami elhozza Mezőcsátról a keveretelephez legközelebb lévő, akkora állomásra ahol vonat egyben tárolható.

Kell ezen az állomáson depo ahová leürítik a vonatot.

Kell pár teherautó ami innen elhordja - óránként - a keverő telep garatig.

Kell egy rakodógép személyzetestűl erre az állomásra is.

 

az annyi mint annyi és mond egy számot.

szerencsés esetben ez a szám kisebb mint 200 fabatka.

 

A keverőtelepes meghallja ezt a számot és barátságosan megveregeti a cargós arcát majd emígyen szólana.:  Jól van kisfiam! Még gyakorolj egy kicsit. Evvel odafordul az egyik bilenős sofőrhöz és lebaszarintja mert 10 perccel előbb vagy később jött.

 

ugyanez a technológia jól működik Bükkábrány és Visonta között mert évi 6 milió tonnáért már érdemes megszervezni, beruházni.

 

jól működik Záhony és Dunaújváros között.

 

Jól működik mindenhol ahol egyszerre van jelen a nagy távolság és a nagy tömeg.

Az amit vasútra rendelt fuvarozási feladatnak szokás jellemezni.

 

 

Előzmény: D94A (18266)