Törölt nick
2007.01.10
|
|
0 0
18247
|
És mennyibe kerülne ha mondjuk csak napi 1 vonatot végigzavarnánk egy ugyanilyen hosszú vicin, h ne lopják el a sínt? Szerintem ennyibe nem kerülne.
A pörbölyi eset mi is volt pontosan?
Valami olyasmire emlékszem, h egy menetrendszerinti helyi járat találkozott a vonattal, mert nem működött a fénysorompó, épp azért mert előtte kilopták belőle az akksit. Meg állítólag a vonat is tépett max. sebességgel, mert nagy késésben volt, és valamennyit vissza kaart hozni belőle. Akkor még sima ólomakksit használtak a fénysorompóknál, amiket rendszeresen loptak, mert szinte minden kocsiba jók voltak. Manapság már pont a lopás megelőzése miatt lecserélték mindet valami speciális akksikra, ami nem jó semmilyen más eszközbe.
A felsővezetéket is sokszor lopják még ma is a fővonalakról is. Szerintme ott is azt kéne, h mindig áram alatt tartani, h aki mégis megpróbálja az konvertálódjon át széndarabbá, mint ahogy erre is volt példa, még itt a megyénkben is, h az egyszeri barnabőrű tolvaj egy fűrésszel felmászott a 20 KV-os vezetékre és hát egy kicsit még inkább barna lett, vagy inkább fekete, mire leszedték.
Azt is hallottam, h pl: az Albertirsáig kihúzott nagyfesz vezetéket, amin az ukránoktól vettünk sokáig áramot, is csak azért tartották áram alatt,h ne lopják el a kábelt, elvileg ma sem nagyon használják ,de sokáig egyáltalán nme jött rajta áram, csak amennyi a villanypásztor üzemmódhoz kellett. |
|