Én nem tudom, hogy van ez, de tegnap írtam erről egy nagyon hosszút és valahogy eltünt.
A Gorenje mérete( mélysége miatt) vettük, mert ez passzolt legjobban a konyhánkba.
Szóval a lényege az volt, hogy a mi hűtőnk olyan 3 éves lehet. Ha azóta csináltak valami konstrukciós javítást, hát lehet, hogy kiküszöbölték a hibákat, amik nálunk folyamatosan jelentkeznek a mai napig is:
Az ajtó egyáltalán nem húz be és ha nem figyelünk oda és nem vágjuk be magunk után, akkor többnyire résnyire nyitva marad. Ennél nagyobb hibát nem is tudok elképzelni. Az erre lecserélt hűtőnk még 10 év után se csinált ilyet.
Folyamatosan cseréljük az ajtóban lévő polcokat, amik kb. féléves intervallumon belül eltörnek, vagy kiszakadnak a helyükből, holott nem terheljük agyon őket.
A 25 literes mélyhűtőrész ajtaját már 2x cseréltük, de a jelenlegi új sem zár rendesen, erővel kell benyomni és vagy sikerül, vagy sem.
A hűtőn belül van egy kapcsoló és ha véletlenül meglöki az ember( rossz helyen van), akkor a hűtő olvaszt. Ez pl. konstrukciós hiba.
Szervíztapasztalataim nincsenek, de lőbb utóbb ki kell hívnom a szervizt az ajtó miatt, az tuti. Egyszer voltak kin, amikor meglölktük a kapcsolót és ők visszakapcsolták. 3500 Ft volt a kiszállási díj mindenféle munkadíj nélkül. Na nekem ez sem hiányzik.