Tompo01
"azt láttad is hogy azon keresztül hajt hátra?"
Látni nem láttam, mert nem én szereltem szét a váltóját (nem vagyok autószerelő csak hobbyzok az autókkal).
Ami biztos emberünknek állandóan szétment az 5. javítási mindig drága volt, mert hiába szerzett első kerekes 5.-et nem volt jó bele (ő látta szétszedve a váltóját én meg elhiszem neki), a végén mikor már a 2. 5. fogaskereket darálta le a váltó pár 100km alatt, akkor kérdeztem rá, hogy neki hogy működik a visco-ja és kiderült, hogy neki nem forog el az első és utánna hajtás hátra, hanem állandóan van hajtása hátul is, merthogy állandóan zárva van a visco, viszont ezt a rendszert nem erre tervezték:(
"Én úgy tudom hogy az hajt hátra amit bekarikáztam sárgával"
Van igazság abban amit mondasz, az oldja meg a hajtás "90fokban való megtörését" (ezt most nem tudtam jobban megfogalmazni:), de odáig el kell valahogy jutnia a főtengely végén lévő nyomatéknak illetve lóerőnek.
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/2/5/0/THM_0002361250.jpg)
ZOLEEJ