FFU Creative Commons License 2007.01.05 0 0 472
Üdv,

bocs', hogy ismét 'idetoltam a képemet' (olvasom a forumotokat, hátha olyan ötleteket találok, ami kit car ügyben is használható).

Ez a romániai kölcsönzös dolog ez érdekes lehet. Mi is gondoltunk már cégalapitásra, bár nem igazán jó megoldás, csak nyugat-európában, de az nagyon drága, keleten talán olcsóbb. A kérdés persze, hogy pl. a románok hogy állnak a kit car-okhoz. (Bocs', de engem elsösorban ez érdekel.)

A kölcsönadási szerzödéshez - akkor jó az kocsira, mopedre, stb., ha nem visszterhes szerzödés, vagyis 'baráti alapon', ingyen adja valaki kölcsön a jármüvet. Mi addig jutottunk a kölcsönszerzödés ügyben, hogy a legjobb aha természetes személy a kölcsönadó: pl. vlamilyen rokon. (De honnét tudja a zsernyák, hogy X.Y. rokon-e? Sehonnét.) A szervezet kölcsönzése már cikibb, határeset - lásd pl. a külföldi vállalkozások magyar telephelye, leányvállalata kérdéskört, nem igazán jó megoldás.

A biztositás nem lehet gond egy országban sem, mivel a biztositást nem a vezetöre, hanem a jármüre kötik. Gondoljatok bele, ha nem a kocsira kötnék, akkor pl. egy családi autó esetében külön biztositást kellene kötni a kocsit vezetö férjre, külön a feleségre, stb.

Elöbb-utobb zárt forumra, vagy lev.listára kell mennetek, szerintem is. Azzal csak egy gond van (tapasztaltuk). Ha nincs honlapotok, vagy más nyilvános "helyetek", akkor gyakorlatilag bezárjátok magatokat, és a késöbb csatlakozni akarókat kizárjátok. Márpedig akár egyesület, akár más fromában nyomultok: emberek kellenek. Nem csak azért, mert a hatóságok elsö kérdése, hogy hányan vagytok, hanem azért is, mert az elvégzendö melókhoz "eröforrásokra" van szükség - két hárm ember csak rövid ideig birja a saját munkája mellett a terhelést.

Üdv!
Előzmény: WooDoo (471)