Kedves Újlaki, ezt ellenőrizni szvsz lehetetlen, hiszen fülessel is hallgathatod, vagy mozgó autóban is. Gondolod, hogy majd erre fognak minden sarkon radart, lokátort, akármicsodát építeni? Százszor annyiért, mint amennyit az agész kóceráj ér? Ezért nem is fognak ilyen hülyeséget bevezetni.
A ker. rádiók hallgatásáért már ma is fizetnek, de nem a hallgatók, hanem a reklámozók. Amennyi bevételt ez jelent, annyiből kell üzemeltetni a ker.rádiót. Ha nem megy annyiból, akkor csőd és kész. Egy termékkel kevesebb. Szó se lehet róla, hogy adó formájában fizessük meg a senkinek se igazán kellő gagyik működését.
Ilyen alapon adó formájában kéne behajtani a senkinek se kellő magazinok és más médiatermékek előállításának és forgalmazásának a költségeit is.
Arról nem is beszélve, hogy a hirdetők nemcsak a Szonda Ipsostól vagy másoktól tudják meg azt, hogy érdemes-e rádióban reklámozni. Hanem van nekik saját eladási statisztikájuk is. És ha a rádiós hirdetési kampányok hatékonysága alacsony, és nem megy tőle olyan jól a dídzsúsz vagy a többi szemét, hogy az elég költséghatékony legyen, akkor mondhatnak ipszoszék, amit csak akarnak, amíg ki nem rojtosodik a szájuk és be nem rekednek.
Drágaaranyosbolgárúr és a többiek meg majd keresnek maguknak valami hasznos elfoglaltságot. A magyar média szó nélkül hagyta, hogy Csepelen, gyerekkorom helyszínén, vagy Ózdon s Miskolcon, ahonnét az Uram származik, tízezerszám kerüljenek utcára az emberek, s kenyér nélkül maradt sok ezer család. Abból a pár rádiósból persze majd legalább akkora szenzációt csinálnak, mint az operaházi öltöztetőkből, de majdcsak elmúlik az is. Egy másfél milliós metropoliszban talál munkát, aki akar.
Csót:
b