Nem tudom, hogy ez most tréfa-e, vagy tényleg igaz?
Egyáltalán a műszaki megvalósítás lehetősége is igen korlátozott.
Átalánydíjat nem szedhetnek, hiszen akinek van ugyan rádiója, de csak a Kossuth-ot hallgatja az mire fel fizetne?
Azt ki és hogyan ellenőrzi, hogy egyáltalán van-e rádiója az illetőnek?
Ha valamilyen kódolással látják el az adásokat, akkor dekóder kell, de hogyan?
Hiszen antennabemenetük nagyrészt csak a hálózathoz kötött asztali készülékeknek van, zsebrádiókhoz hogyan csatlakoztat valaki dekódert?
És az autórádiókkal mi van?
Azt tudom esetleg elképzelni, hogy aki ezután vásárol rádiókészüléket, akkor a vételárba beépítenek egy néhány százaléknyi ilyen pluszt, amit aztán a kereskedőtől adó módjára behajtanak, és központilag szétosztják a rádiók között.
De ez meg szerintem némi törvényi aggályokat vet fel, hiszen mire fel dolgozik az államaparátus egy magánrádió számára?
Azt pedig amit a Philips szabadalmaztatni készül itt az egyik lentebbi hozzászólás alapján, az utóbbi évek legocsmányabb és legundorítóbb médiapolitikai húzásának tartom, ami amellett, hogy törvénysértő még a jelenlegi szar médiatörvényünk alapján is, alapvető emberi jogokat is sért.
K.b. ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor az USA-ban a tudalatti tévéreklámokkal próbálkoztak úgy, hogy a szem tehetetlenségét kihasználva néhány képkockányi időre reklámokat villantottak fel a normál tvműsor alatt.
Már az sem elég nekik, hogy húsz percenként megszakítják a filmeket egy-egy tízperces reklámblokkal?????