bzsazsa Creative Commons License 2006.12.30 0 0 4971

Sziasztok!

 

Nem tudom hogy emlékeztek-e a legutóbbi esetemmel a Bajai Opel Chevi szervíznél,de az eset után elmentem egy független autóvillamosság szerelőhöz aki kiolvastatta a hibakódot ,nála azt írta ki hogy: p300 hibakód-gyújtásvezérlés probléma még azt is kiírta a komputer hogy a kiolvasás előtt 16kmrel történt a hibajelzés és 34 celsius fokos volt a motor hőfoka.Ezután csak annyit tudott tenni a szerelő hogy kinullázta és kész.Őt is kérdeztem hogy mi okozhatja ezt a hibát de ő sem tudott rá válaszolni.Per pillanat amikor néztük a komputerrrel minden érték jó volt lambda szonda stb.

Monjuk azt vettem észre hogy általában akkor jön ki ez a hiba ha nem a elég meleg a motor és leállítom,majd utána később ismét megyek vele de szintén nem üzemmelegen van leállítva,és kb,ezek után jön elő a hiba.Először szaggatottan jár a motor mintha nem menne egy henger.erre a lámpa villogni kezd, majd elkezd korrigálni a komputer,aztán már "normálisan " jár a motor ,de a lámpa folyamatosan világít.Annyit tudok csinálni hogy kimegyek a városból kicsit kb.6-8km-ert meghajtom ,utána leállítom a motort .Beindítom és már nem is világít.:-))))

 

Mostanában "így" oldottam meg az ilyen jellegű gondokat.....

 

Előre is Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!!!

 

Üdv bzsazsa