trambi Creative Commons License 2006.12.29 0 0 3899

Hogy miért voltak általában az elsö lemezek jók  ? Azért mert mire a hanglemezgyártó vállalat lemezen kezdett gondolkodni, azt minimum 4-5 éves ORI-s fellépések  sorzata előzte meg , Magyarország legkisebb kulturházában, divatbemutatokon, stb... Ezen idő alatt  a közönség "kialakitotta", azt hangzást , müsort, amire aztán Erdös ur is rábolintott hogy "na erre b@szik a magyar"  Ha aztán siker lett akkor karácsonykor mindenképp, de lehetett 6 hónaponként is lemezt kiadni, mert tervgazdálkodás volt , és a amennyiség volt a lényeg nem a minőség.

És világnak volt oly idöszaka is , amikor a pénz nem ennyire uralta világot, szerintem akkor senki nem várta el hogy legyen Rómeo & Julia kettő, vagy Hamlet három.  Igy utolag meghallgatva egyes LP-ket, lehet hogy jobb lett volna ha soha nem adják ki....

Más ,a  Barkaszos idöszakban , különben befért az m, L100 mellé, Rhodes is, és dob és az erősitő is, Csak aztán jött a világitás , füstgép, lézer és a rosseb tudja mi még, és zene lassan háttérbe szorult.

Különben nem értem meg a mai müsor szervezőket, miért csak mega, giga dolgokban gondolkodnak, miért nincsenek kisebb emberi léptékü dolgok, ahol nem 6ezer forintnál indulnak a jegy árak, szerintem rentábilisabbak lennének, mint félházzal leadott koncertek, és az emberek sem morcognának annyira ,hogy ennyi pénzért mi ez a ....

Más Sebök János irt egy könyvet "Rock a vasfüggöny mögött", itt leirja hogy lett a magyar

rock élgárdája "rendszer függö" /tisztelet a kivételnek/ hogyan alázták meg,  kényszeritették együttmüködésre. Szerintem lassan megirhatja

a "magyarock a tökés média elnyomása alatt " könyvét , szerintem az sem lesz leányregény......

No de elég ezekből az OFF- okból

 

Előzmény: 888800000 (3898)