Hogy miért voltak általában az elsö lemezek jók ? Azért mert mire a hanglemezgyártó vállalat lemezen kezdett gondolkodni, azt minimum 4-5 éves ORI-s fellépések sorzata előzte meg , Magyarország legkisebb kulturházában, divatbemutatokon, stb... Ezen idő alatt a közönség "kialakitotta", azt hangzást , müsort, amire aztán Erdös ur is rábolintott hogy "na erre b@szik a magyar" Ha aztán siker lett akkor karácsonykor mindenképp, de lehetett 6 hónaponként is lemezt kiadni, mert tervgazdálkodás volt , és a amennyiség volt a lényeg nem a minőség.
És világnak volt oly idöszaka is , amikor a pénz nem ennyire uralta világot, szerintem akkor senki nem várta el hogy legyen Rómeo & Julia kettő, vagy Hamlet három. Igy utolag meghallgatva egyes LP-ket, lehet hogy jobb lett volna ha soha nem adják ki....
Más ,a Barkaszos idöszakban , különben befért az m, L100 mellé, Rhodes is, és dob és az erősitő is, Csak aztán jött a világitás , füstgép, lézer és a rosseb tudja mi még, és zene lassan háttérbe szorult.
Különben nem értem meg a mai müsor szervezőket, miért csak mega, giga dolgokban gondolkodnak, miért nincsenek kisebb emberi léptékü dolgok, ahol nem 6ezer forintnál indulnak a jegy árak, szerintem rentábilisabbak lennének, mint félházzal leadott koncertek, és az emberek sem morcognának annyira ,hogy ennyi pénzért mi ez a ....
Más Sebök János irt egy könyvet "Rock a vasfüggöny mögött", itt leirja hogy lett a magyar
rock élgárdája "rendszer függö" /tisztelet a kivételnek/ hogyan alázták meg, kényszeritették együttmüködésre. Szerintem lassan megirhatja
a "magyarock a tökés média elnyomása alatt " könyvét , szerintem az sem lesz leányregény......
No de elég ezekből az OFF- okból