Törölt nick Creative Commons License 2006.12.26 0 0 17855
Csak pont ott van a baj, amiket te is írsz.

Az 50 km-re menő buszból csinálnak "falujáratot" és nem 10 km-re menőből, amiről át lehet szállni valahol az 50 km-re menő buszra.
Jó példa erre a Bp. - Tápiószecső - Jászberény járat Jászberény felől: előtte 20 perccel szokott menni a Jászfelsőszentgyörgyig menő busz, telitömve. Azután a távolsági, ami papíron csak felszállás céljából áll meg, szintén telitömve - Jászfelsőszentgyörgyig. Mert a saját (!) szabályait sem tudja betartani és betartatni a Volán. De ez már túl off itt.

A törzshálózat elismerését soha nem fogja a jelenlegi állapotok szerint elismerni a Volán. Ha "törzshálózat" (értsd itt: vasút) viszonyatain a továbbiakban a Volán szolgáltat, akkor nem fogják elismerni, hogy hűha, tényleg, nem megyünk be X-re csak V-ig, mert onnan van vasút és mindenkinek jobb lenne ráhordani V vasútállomására és onnan X-be lehet menni vonattal.

A közös irányítás meg tojik bele az egészbe - a közös irányítás csak ész nélkül "párhuzamosságtalanít". Ez olyan, hogy szüntessük meg a kettes metrót a Keleti és az Astoria között, mert párhuzamos a 7-es busszal...
Előzmény: gumpy (17854)