landsmann Creative Commons License 2006.12.26 0 0 17845

Igazad van, csak a választás erdményét igencsak nagy mértékban rontja a vasút javára az a tény, hogy a vasút lezüllesztése folyik, a fejlesztés helyett. Még így is vannak, akik a vasutat választják (a halálraítélt szakaszokon) a lassúsága ellenére is, mert kényelmesebb, valljuk be, pontosabb is, főleg télen.

 

Én is azt mondom, hogy a párhuzamos közlekedéseket felül kell vizsgálni, de nem biztos, hogy automatikusan a busz meghagyása a jobb megoldás. Persze a vasutat fel kell újítani, hoyg ne 20, 30-as lassújelekkel legyen teletűzdelve, meg ne nyeljen félre az utas. Bár a magyar közutak állapotát elnézve, a busz sem megy simábban.

Mindig, mindenki azokról a nyavalyás autópályákról papol. Meg kellene már nézni a mellékutakat is hogy milyen állapotban vannak. Egyes helyeken a volánok már gondolkodnak, hogy egyáltalán engedjenek-e buszokat azokra az utakra. Ha nem lesz felújítás, akkor ott állunk, ahol  apart szakad. Vasút már nem lesz, az úthálózat tönkrement, a buszok is csak 20-30-al tögyögnek.

A buszhálózatra is ugyanaz a sors vár mint a vasútra. Tönkremnnek az utak, nincs pénz felújítani. Akkor aztán megáll az élet. Kinek lesz jó? Senkinek, de főleg azoknak nem, akik az adott területen élnek.

A legnagyobb baj, hogy ahol a vasút elsorvasztása, megszüntetése van napirenden, ott bizony az utak állapota is finoman fogalmazva ramaty, mert nem főutak mellett fekszenek. Bár egynémely főút is katasztrófális.

Előzmény: ujfigura (17841)