Valóban több átszállási lehetősége lesz az utasnak. Viszont a járatok vasútállomástól vasútállomásig közlekednek, legalább 10 perces csatlakozásokkal, tehát a vasúti csatlakozás továbbra is megoldott. Az, meg hogy az utasnak lesz választási lehetősége, hogy mivel utazzon, hááát, én ezt nem problémának, hanem a szolgáltatás színvonalának emelésének tartom. Ha el akar jutni a célig, valamelyik közlekedési módot igénybe kell vennie, tehát míg az egyik helyen utasszám csökkenést eredményez, a másiknál növekedés várható, ha már így közelítjuk meg.
Viszont azt sem árt elfelejteni, hogy olyan vonalakról beszélünk, ahol minimális az utasszám. Hisz beszélhetünk arról, hogy egyes járatok milyen átszállási lehetőségek lesznek, de ha a vonaton csak a jegyvizsgáló és mozdonyvezető utazik, majdhogynem teljesen mindegy, hogy ki hol szállna át.
Szóval lehetne ebből sokminden, de előbb az kellene, hogy ezeket a járatokat -legyen busz vagy vonat, mindegy - először is használja valaki.