...........Ugyan már, akkor pont az alapkoncepció nem teljesüle, azaz hogy minél jobban padlóra küldjük a vasutat (amelyből csak annyit látnak, hogy csak viszi a pénzt), és minél jobb helyzetbe hozzák a volánokat (drágábban lehet majd eladni).
...........................:-)))
Az összesküvés elméletek ritkán hoznak mulatságosnál jobb eredményt.
A vasúti mellékvonalak átvétele a volánok számára : parancs.
Pont.
Kapálóznak ellene ez érthető.
Ugyanis újabb veszteséges dolgokkal terhelődnek közszolgáltatási kötelezettségként.
Mondom kötelezettségként.
Mennél több ilyen KÖTELEZETTSÉ-ük van annál kisebb a piaci értékük, annál kevesebbet kaphatsz érte egy esetleges privatizációnál.
OFF
Még "kedvenc" topictársatok is megpróbált minden volán trükköt, pedig neki csak egy 6 km-es vonalat kell átvennie.
Helyzetéből érthető.
Az a dolga.
Nekünk meg az, hogy ne engedjük trükközni.
Most egy az egyben át kell vennie.
Ilyenkor nem érdekel az ő - egyébbként jogos - dumája, hogy :
.....dehát teccccik tunni nincs is rajta utas, hisz megmértük...........
ON
Igen.
Tudjuk.
Valóban veszteséges lesz neki.
Egyelőre politikai parancs, hogy átvegye.
Neki rossz.
Az állam meg "csak" annyit nyer, hogy kilométerenként nem 700-800 hanem csak 100-250 forint vesztesége lesz.
Persze a volánokat nem vígasztalja, hogy most kapnak a nyakukba ilyen vonalakat amikről már most tudható, hogy veszteségesek, de egyelőre nincsenek abban a helyzetben, hogy érdekeiket jól tudnák érvényesíteni.
Mondjuk a SZESZA három divíziójából a "regionális vasút" (vicinálisok) megalapítása is tarthatna már kicsit előrébb mint a cím (név) kitalálása.