Te miről beszélsz?
Idén, rekord összeget, 9 Milliárd Forintot kaptunk autóbuszbeszerzésre. Ez kiugróan magas, nem is volt, és nem is lesz hasonló mértékű beszerzés. Ez egy 200 buszos flottánál kb. 8-10 autóbuszt jelent. Plusz 1 Mrd forintot kaptunk az egyéb fejlesztésekre. És ezzel kifújt az összes állami támogatás, ami a volánokat érinti. Ezt kapta a 24 Volán-társaság. Hasonlítsd már össze a vasút támogatásaival!
Igen, átveszik a volánok a mellékvonalakat, zokszó nélkül. De nem azért, mert profitra számítana bárki, csupán azért mert KÖTELEZŐ FELADATként kapták. És ellenszegülés helyett jobbnak látták elkezdeni a megszervezését. Többek közt ebbe is különbözik a vasúttól...
Az autóbuszokat nem kell elvonni sehonnan, egyszerűen az új beszerzéskor kevesebb selejtezés történik, mint ahány új kocsi érkezik. Az autóbuszvezetőknél szintúgy, ha szükséges, lesz felvétel? Miből? Saját költségből! Mert állami forrásokra nem is számíthatunk...
Azért hihetetlennek tartom, hogy ennyire utáljátok a volánokat. Mintha ők tehetnének bármiről is, ugyanolyan (még nagyobb) szenvedő alanya a történetnek, mint a vasút.
De ha ti úgy gondoljátok, hogy 5-10 fős várható átlagszámú járatokért a volánok szabályosan harcolnak, akkor javaslom, hogy ideje lenne egy picit szétnézni a világban, vagy gondolkodni, mert akkor valami nincs rendben.
Baromira nem értem ezt az utálatotokat, tényleg. Szánalmasnak és sajnálatosnak tartom.