Krtek Creative Commons License 2006.12.24 0 0 17793

Szerintem a szevasz-t egyszerűen nem is érdekli, hol mennyi utasa van. Ő abban érdekelt, hogy minél több vonata, embere, járműve legyen, mint egy stratégiai játékban. Csak ebben a Gazdálkodj okosanban mi adjuk alájuk a pénzt... Beleszólásunk viszont (még Andó Gergőnek sincs!) nincs.

 

Termeli a veszteséget, amit aztán úgyis különféle jogcímeken kifizet neki az állam.

Ez nagyon kényelmes dolog, nem kell gondolkodni menetrendeken, csatlakozásokon főleg (ez még rosszabb, mint volt).

 

A megrendelő még nincs tisztában az egész folyamattal, csak szeretné látni, hogy mi a helyzet. Neki kellenének pontos, megbízható adatok.

 

Azonban mérni csak a jelenleg ténylegesen meglévő mennyigégeket tudjuk, ami ismerve a rendszer állapotjellemzőit, nem az elérhető maximum. De a 24. óra után a folyamat már nem visszafordítható.

 

Néhány utasszám tegnapról:

Székesfehérvár (i: 6.50) -Pusztaszabolcs 17 fő

Pusztaszabolcs (i: 8.22) -Dunaújváros 4212 15fő

Dunaújváros (i:19.18) -Pusztaszabolcs 7fő

Pusztaszabolcs (i:20.08) -Székesfehérvár 9fő.

 

Fogjuk az ünnepi forgalomra.

Fehérvárról rajtunk kívül a megye második legnagyobb városába senki nem vállalta a 44 perces átszállást (közvetlen busz: 55-75 perc).

 

OFF ???

Tehát azért ne szűnjön meg a vonat (itt és máshol), mert a volánoknak nem fogják engedni az ilyen veszteséges járatok üzemeltetését?!

Miért nem finanszíroz az állam a Volánnak kínálatoói menetrendet?

ON

Előzmény: _nyunyuka (17789)