Szerintem a szevasz-t egyszerűen nem is érdekli, hol mennyi utasa van. Ő abban érdekelt, hogy minél több vonata, embere, járműve legyen, mint egy stratégiai játékban. Csak ebben a Gazdálkodj okosanban mi adjuk alájuk a pénzt... Beleszólásunk viszont (még Andó Gergőnek sincs!) nincs.
Termeli a veszteséget, amit aztán úgyis különféle jogcímeken kifizet neki az állam.
Ez nagyon kényelmes dolog, nem kell gondolkodni menetrendeken, csatlakozásokon főleg (ez még rosszabb, mint volt).
A megrendelő még nincs tisztában az egész folyamattal, csak szeretné látni, hogy mi a helyzet. Neki kellenének pontos, megbízható adatok.
Azonban mérni csak a jelenleg ténylegesen meglévő mennyigégeket tudjuk, ami ismerve a rendszer állapotjellemzőit, nem az elérhető maximum. De a 24. óra után a folyamat már nem visszafordítható.
Néhány utasszám tegnapról:
Székesfehérvár (i: 6.50) -Pusztaszabolcs 17 fő
Pusztaszabolcs (i: 8.22) -Dunaújváros 4212 15fő
Dunaújváros (i:19.18) -Pusztaszabolcs 7fő
Pusztaszabolcs (i:20.08) -Székesfehérvár 9fő.
Fogjuk az ünnepi forgalomra.
Fehérvárról rajtunk kívül a megye második legnagyobb városába senki nem vállalta a 44 perces átszállást (közvetlen busz: 55-75 perc).
OFF ???
Tehát azért ne szűnjön meg a vonat (itt és máshol), mert a volánoknak nem fogják engedni az ilyen veszteséges járatok üzemeltetését?!
Miért nem finanszíroz az állam a Volánnak kínálatoói menetrendet?
ON