Komló polgármestere nem hogy nem akar vasútat, hanem egyenesen örömét fejezte ki annak megszüntetése kapcsán, még valamikor tavasszal, ahogy akkor ezt itt le is írtam.
A vasút mellett a buszpályaudvart is meg szeretné szüntetni, és a felszabaduló területeket parkosítani kívánja. Az infrastruktúra fejlesztését, és Komló jövőjének a kulcsában egyedül egy 30-40 milliárd forintos elkerülőút építésében látja.
Ugye erre "fussa"...
Ezzel szemben sajnálatos tény, hogy Komlón magas a munkanélküliség, a lakók többsége ma rokkantnyugdijba menekült, volt bányász, az aktív dolgozók pedig vagy helyben, vagy Pécsett helyezkedtek el leginkább közalkalmazottként.
A városban egyszerűen nincs elég megfelelő szakképzetségű munkavállaló, hogy egyáltalán a befektetők valaha bármiféle érdeklődést mutassanak a város iránt. A komlói kórházakat pedig a takarékosság jegyében bezárják, így Komló legjobb esetben egy öregek otthona szinvonalú panel alvóvárossá válhat.
Anno naponta tucatnyi Szergejes szénszállító tehervonat indult Komlóról, gyakran Pécsről a Mecsekexpressz-t továbbító Nohabot fogták be éjszaka erre a munkára a Nohabos vezérek nem nagy örömére. A személyvonatokat Púposok továbbították Dombóvár, illetve Kaposvár felé, és a sok Eas kocsit Magyarszéken kellett tárolni, mert Komlóra egyszerűen nem fértek be...