xeniah
2006.12.22
|
|
0 0
405
|
A Tüv-tanulmánynak még kb. a negyedéig jutottam. Azt nem tudom, hogy a végén a táblázat minek alapján sorol át l7e kategóriába egyes mopedautókat, mert az EU-s direktívára hivatkozik, ami alapján l6e kategóriának kéne lenniük. Az enyém (Microcar) maradt l6e. Eddig végülis arról ír, hogy milyen hatása van a tuningolásnak (környezetszennyezés, nagyobb zajkibocsátás stb.) Meg azt mondja, hogy ha például balesetnél kiderül, hogy hozzápiszkáltak a motorhoz, (gyorsabban ment a megengedettnél) akkor a biztosító nem köteles fizetni, merthogy őnála max. 45 km/h-val menő járgányra fizették a biztosítást. A babrálást megelőzendő azt a javaslatot teszi, hogy rendszeres műszaki ellenőrzésen kellene átesniük a mopedeknek, különösen a négykerekűeknek 2évenként. A rendszámról úgy emlékszem, valami olyasmit olvastam (máshol), hogy EU-s követelmény a segédmotorok rendszámozása, de hazánk 2 év haladékot kért az átálláshoz. |
|