A legfontosabbal kezdeném. Még véletlenül se tuningoltasd meg! Tudom hogy mindenki mond 1000 féle dolgot, de akkor jársz a legjobban ha hagysz mindent a gyári állapotban. Ez egy 2.0 TDI motor, így is eléggé ki van hegyezve, teljesen felesleges ennél tovább feszíteni a húrt.Szervízesek mondták hogy jópár p-boxos octaviaval találkoztak már, ami 3 hengeres lett. Én azt mondom bőven elég az a 170LE/350Nm.
Fogyasztásilag 5.5-9,5 között mozog az autó. Csodát nem kell várni, ha 170 pacinak tolod akkor azokat etetni is kell. A tolod nálam 160 feletti értékeket jelent. Érthetőbben, normál városi autózás esetén 8 liter körül alakul a fogyasztás, városon kívül 110-120as tempóban 6,5 körül. Nemrég sikerült 2 város közötti 40kmes szakaszon 9,1et kihozni, de ezt szinte padlógázzal (190-200). Autópályán tempomattal is a 180 feletti sebességtartományben lehet számolni 9 liter körüli fogyasztással.
Alkudásilag annyit hogy kb 7,5 millió helyett kaptam meg 7millió pár tízezerért.
Nálam az extrák:
-első hátsó parkradar
-aktív fejtámlák elöl
-automatikus fényszóróaktiválás (szarra se jó, mert auto állapotban semmilyen fény nincs, így persze országúton használhatatlan. Egyetlen jó dolog a vele járó coming/living home funkció)
-Elektromosan állítható és fűthető, elsötétedő külső-belső tükör (persze a belső se nem elektromos se nem fűthető :-D)
-Esőérzékelős ablaktörlő(az el. tükörhöz kötlező volt ezt is rendelni, idegileg rendszerint tönkretesz ugyanis az esőérzékelős állás pont abban van, ami máshol a szakaszos törlés. Szemergő esőt nem tud kezelni, a szakaszos törlést csak néha sikerül végrehajtania, és roppant bosszantó hogy ez esetben az a két választásom van, hogy vagy manuálisan mindig én működtetem az ablaktörlőt, vagy állandóan megy.Bosszantó dolog annyi szent.)
-Fejlégzsák elöl-hátul
-Fűthető ablakmosó fúvókák (komoly tétel 6ezerért :D)
-Fűthető első ülések
-Maxi DOT kijelző
-Riasztó belsőtérvédelemmel és emelésérzékelővel
-Sun Set árnyékolás (B oszloptól hátrafele szolíd árnyékolás, mindenképpen ajánlom:))
-Tempomat