v_peti Creative Commons License 2006.12.21 0 0 17728
Ma buszoztam egyet. A busz az A-B-C-D-G útvonalon ment. Van továbbá A-B-C-D-E/F/H útvonal is. De a lényeg az, hogy sem B-ben sem C-ben nincs elágazás.
A busz 11:35-kor, tehát nem csúcsban indult. Mégis 120%-os kihasználtsággal! A sofőr cseszett idejében elkezdeni a beszállítást, és így már eleve késéssel indult, amit később tovább növelt.

Nos, ha 11:35-kor van 70 ember, akkor csúcsban mennyi lehet??? (3 busz megy)

Az A-B-C-D útvonalon régen vonat ment 23 km hosszan. A települések hosszanti elhelyezkedése miatt, a vonat megállói lényegében nem voltak rosszabb helyen, mint a buszéi. Sőt a buszok a falu szélén mennek a főúton, és csak kevés busz megy be a faluk belsejébe, míg a vonat nem annyira a szélén ment.

Anno hatrészes MDmot ment. M-2-2-2-1-V2

De a vonalat ennek ellenére halállistára tették 1974 körül. Köszönjük Csanády Elvtárs!

E/F/G/H-ba csúcsban lehetne közvetlen járat, csúcson kívül meg ráhordás D-ből.

Ennyit a "vonapótló" buszokról.