(sóhaj)
Nem írtam sehol defektekről.
Arról írtam, hogy a kamion nem állás közben teszi tönkre útjainkat, és házainkat, amikor csupán statikus erőviszonyokat teremt (álló motornál), hanem mozgás közben, mikor dinamikus erőhatásoknak teszi ki az útburkolatot, az út alépítményét, és a környező épületeket. Az utóbbi erőhatások nem egyenes arányban növekednek
a sebességgel, és az összgördülősúllyal, így nem mindegy, hogy a fuvarozó mennyire tartja be a szabályokat az útjaink, és biztonságunk érdekében.
Ha a maximális 40 tonnás összgördülősúlyt betartanák a fuvarozók az adott útszakaszokra vonatkozó sebességkorlátozásokkal, akkor a jelenlegi útburkolatok élettartama megtöbbszöröződhetne...
Mi az hogy "húzótengely"?
Talán hajtásképletre gondoltál?
Az lehet európában 4x2, 4x4, 6x4, 6x6, 8x4, 8x8 sőőőt 10x6 billencs is van...
Mi az hogy a cementet "kilopták" az M7-ből?
Többszázezer tonnát talicskával, vagy az évekig várt új trabanttal, wartburggal?
Nem írtam, hogy nem vagy vasútbarát...