du Creative Commons License 2006.12.19 0 0 610

Hello.

 

Nem vagyok autószerelő, de tudom mitől megy az autó. Bár előtte ladám volt, amit az útszélén megszereltem, na de ez már egy kicsit bonyolúltabb jószág. Előfordúlt a hiba velem is. Nem azonnal, hanem mindíg úgy 100-160 km megtétele után. A tapasztalatom: ugyan megbízható menet, de érezhetően gyengébb teljesítmény.

Nagyon jó szerelő ismerősömhöz vittem a Tigrincset, (már kivált a különféle cégektől, akik csak a lét nyúlják le, a munkát meg felületesen végzik el (tisztelet a kivételeknek)), aki azt mondta: azért gyengébb a teljesítmény, mert úgyn. szervízüzemmódba kapcsol az autónk, ami önvédelmi céllal van. Van hibakód kiolvasója, ami egyszer v.mi kopogás érzékelő hibára utalt, természetesen semmi köze nem volt a mi sárga lámpánkhoz. Kiszedtük és kitisztítottuk az egérszelepet, a hiba még mindíg vissza jött. Már éppen kezdtünk volna egy komolyabb bontási műveletbe, amikor egyszer véletlenül kipróbáltam egy csavart, hogy mit is csinál, ha elforgatom. Ez a kézzel tekerhető (nem is csavar, inkább potméter) az egyes toroknál található. A srác azt mondja, hogy az az alapjárati szabájzó kütyüje. Eltekertem és vissza állítottam oda, ahol volt. (megmozgattam egy kicsit) Na hogy e miatt, vagy csak egyszerűen szerencsém volt-e nem tudom, de azóta nincs hibám.

További jó tanács a tapasztalataim alapján:

Kiment a hőgombám ráadásul Budapesten a csúcsban. Meg is főztem a vizet.

Viszont addig, amíg nem tudtam kicserélni, így kellett járnom a kicsikével: a belső fűtést 4-es fokozatra és csutkára rá kell kapcsolni a hőfokot. Nem lessz tökéletes, de meglepő módon rohadt sokáig bírja hűtőventilátor nélkül is.

És még néhány hasznos info: Hátsó ablaküveg Kb: 50.000 Ft

Most festettem a hátsó lökhárítómat az ótó színére: 20.000 Ft

Üdv minden Tigrtársnak.

 

Ja Köszönöm a feladónak német nyelvű kézikönyvet!