Andó Gergely Creative Commons License 2006.12.19 0 0 17680
Aki meg "véletlenül" arccal és névvel is felvállalja a szakmai álláspontját a nyilvánosság előtt, azt nagy erővel igyekszik a mocsár kiszűrni, megbélyegezni, elszeparálni, kirúgatni, felnégyelni.

Lehet vitatkozni, sőt kell is Takács László véleményével és elveivel. Lehet véleménye mindenkinek arról, hogy "Laci bácsi" mennyire kompromisszumkész. De ő legalább kiáll a véleményével a nyilvánosság elé és el is olvassa milyen reakciókat vált ki személye.

Erre a mellékvonali banda többi tagja szemlátomást nem képes. Erre a Személyszállítási Üzletág úgy a maga teljességében nem képes. István Gyuri kiáll néha dolgokkal, rendszeres vendég is Ágika és Petike szőnyege szélén. A kizárólag személykocsis műszaki részletkérdésekben megnyilávnuló Machthaber is állandó támadások célpontja...

A minap találkoztam Szőke Démon topiktársnénkkal, akinek az index-es tevékenységét oktatáson felemlegette a főnöke "általánosságba", azóta olvasni is alig mer, nemhogy írni!

Arról, hogy Takács cégen belül mit kap az "állandó" index-es szerepléséért mindenki tudja.

Nem egy esetben találkoztam olyan középvezetőkkel és végrehajtó rabszolgákkal, akiknek szó szerint viszket a tenyere, hogy megvédje, megmagyarázza a szűk környezetét, beavasson a színvonalas munkavégzésének gátjaiba. Án nem merik megtenni, mert félnek a következményektől.

Ám ha az államvasút ilyen jól kommunikál és ilyen helyzetet teremt, miért vár el társadalmi megértést? Miért várják el, hogy elhiggyük akár egyetlen szavukat, adatukat is? Miért várják el, hogy támogassuk az ütemes menetrendjüket, melyet olyan profin szabotálnak oly sokan, ahol csak érnek?

Miért Index ellenesek a vasúti közép és felsővezetők, mikor e hozzászólások nélkül fogalmuk sem lenne, hogy mennek "odalenn" a dolgok? Miért egy újságírói háttébeszélgetésen kell az üzletágvezetőnek értesülnie róla, milyen stílusban és milyen körülmények között zajlik az egyik főosztályán a munka? Miért, miért, miért?
Előzmény: Andó Gergely (17679)