Nem értek teljesen egyet. A 451.-es út forgalma, már ma is szinte kezelhetetlen napközben. Igenis szerepet játszik/hat/ az Orosháza-Szentes-Kkunfélegyháza vasút. Ez most az új menetrendben /az esti szívatást kivéve/ látszik is. És még számos példát hozhatnék fel, de engedd meg, hogy elsősorban hazabeszéljek.
Semmi gond.
A 451-es út napi forgalma 2005-ben, Csongrád előtt mérve, két irány együtt 8973 jármű.
Ehhez jön napi 14 személy és heti 2-3 tehervonat.
A 147a-n, Félegyháza - Szentes között most a helyközi helyváltoztatásban a vasút részesedése 2,5%, úgy, hogy pár dolgot a közútnál nem vettünk figyelembe.
Ez egy kínálati menetrenddel- ha 2008-ban ott is lesz ITF - elérheti akár a 4%-ot is.
Mivel közlekedés irányításban konzervatívnak tartom magam, számomra az lenne a szimpatikus ha a Budapest-Szeged gyrsvonat végéről leakadna egy kétkocsis motorvonat Félegyházán és Budapest-Félegyháza-Szentes-Orosháza-Békécsaba táblával menne végig.