monor-21 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 17653

Nem kellett volna az itf bevezetésével várni egy picit még?

Persze bármikor vissza lehet táncolni, főleg, ha a menetvonalért fizető ügyfél javára kell.

 

 

Jó kérdés.

Az (gondolom én) köztudomású, hogy én ITF párti vagyok.

Nem pont így, de ezt Gazella úrral többször lesöröztük..........:-)))

 

Az ITF kell.

Sokaknak nagyon igaza van, hogy csak előre menekülhet a MÁV.

Kell 3000 személykocsi a menetrend kultúrált tartásához, van kb. 2100.

Tehát csak pörgetéssel tudsz kínálatot növelni.

 

a baj az, hogy az EU kívánalmakat :

 - egy jó eljutást Gyékényes-Murakeresztúr térségéből Záhonyba,

 - egy jó eljutás hegyeshalomból Kürtösre és Kelebiára

 

nem teljesítjük, vagy nem úgy teljesítjük.

Pedig nem túl bonyolultak a kéréseik.

 

A Brüsszelbe kiküldött KözOp nem pont erre passzol.

Nem fogok csodálkozni ha nem fogadják el a javaslatainkat.

 

fel fog értékelődni a VPE szerepe.

Elő jön nagyon hamar, az a pár éve még elképzelhetetlen helyzet amikor a VPE-nek kell eldöntenie, hogy Gazella úr óránként három vonat egyirányba igényeit sorolja előrébb vagy valamelyik teherfuvarozó cég igényeit.

 

 

Előzmény: Krtek (17651)