Nem kellett volna az itf bevezetésével várni egy picit még?
Persze bármikor vissza lehet táncolni, főleg, ha a menetvonalért fizető ügyfél javára kell.
Jó kérdés.
Az (gondolom én) köztudomású, hogy én ITF párti vagyok.
Nem pont így, de ezt Gazella úrral többször lesöröztük..........:-)))
Az ITF kell.
Sokaknak nagyon igaza van, hogy csak előre menekülhet a MÁV.
Kell 3000 személykocsi a menetrend kultúrált tartásához, van kb. 2100.
Tehát csak pörgetéssel tudsz kínálatot növelni.
a baj az, hogy az EU kívánalmakat :
- egy jó eljutást Gyékényes-Murakeresztúr térségéből Záhonyba,
- egy jó eljutás hegyeshalomból Kürtösre és Kelebiára
nem teljesítjük, vagy nem úgy teljesítjük.
Pedig nem túl bonyolultak a kéréseik.
A Brüsszelbe kiküldött KözOp nem pont erre passzol.
Nem fogok csodálkozni ha nem fogadják el a javaslatainkat.
fel fog értékelődni a VPE szerepe.
Elő jön nagyon hamar, az a pár éve még elképzelhetetlen helyzet amikor a VPE-nek kell eldöntenie, hogy Gazella úr óránként három vonat egyirányba igényeit sorolja előrébb vagy valamelyik teherfuvarozó cég igényeit.