monor-21 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 17637

Amikor valaki kifogy a gondolatokból akkor jön elő, hogy szidjuk már a takilacit 4 sorban.

Ne.

Inkább hat sorban................-(((

 

 

..........Egy jó tanácsadó - véleményem szerint - megoldásokat dolgoz ki és azokat felkínálja a megbízójának.

A Te tanácsaid általában abból állnak, hogy kideríted, mely vasútvonalat kell megszüntetni...........

 

 

Minősítesz.

Tudod, hogy mit javasoltam?

Azt hiszed tudod.

Pedig megint megelőzte hited, a tudásodat.

De arra azért lusta vagy, hogy elolvasd én mit javasoltam.

Pedig nem olyan nehéz ám olvasni.

Legtöbb embernek ez 10 év fölött már menni szokott.

 

takilaci javaslata, (2006.január), hogy egyetlen centi mellékvonalat se zárjanak be, hanem alakítsunk három HÉV-et. stb. (3x900. km HÉV)

Ráadásul még nem is új gondolat meert ez a takilaci nevű fazon, ugyan ezt írta 1997-ben, meg 2002-ben is az előző két kormány felkérésére.

 

Ráadásul ez nyilvános dolgozat, amit páran felfedeznek vmilyen adatbázoisban és mint nagyon titkos, csak most, csak önnek típusú dolgot belinkelik.

 

Pedig bárki bármikor elolvashatja.

 

Várjunk 3-5 évet?

Ok. Várjunk.

Vártunk 1992 től 1995-ig?

Eredmény?

 

Vártunk 1996-tól 1999-ig ?

eredmény?

 

Vártunk 2002-től 2005-ig.

Eredmény ?

 

Valószínűleg, ha komolyan vennéd a tanácsadói munkádat, akkor valójában tanácsokat adnál, alternatívákat kínálnál.

 

Az a tanácsadó aki megsértődik mert tanácsát nem fogadják meg, nem alkalmatlan hanem buta.

A tanácsadói munka 60-70%-a számolás, táblázat készítés.

De a sértődés nincs benne.

 

Se a 1997-es se a 2002 tavaszi kormány nem fogadta meg amit mondtam.

De erre nem az a válasz, hogy megsértődöm, hanem tovább dolgozom.

Remélem tudod, 1992-tól 2006-ig díjazás NÉLKÜL voltam tanácsadó.

Tehát dolgozol olyan ügyeken amit oda adnak neked.

Ha a sátorújhelyi villamosítást akkor azt és nincs apelláta, hogy én inkább mellékvonalakkal akarok foglalkozni.

Ha túl neccesnek, saját neved, nimbuszod rombolójának érzed a mellékvonali témát, mert egyik tanácsadó se kívánja felvállalni akkor a FEREX-el elvagy két évig.

 

Tanácsokat Te is adhatsz.

 

Alternatívákat pedig kínálunk.

Ha annyira jól informált vagy az ötödik emelet ügyeiben, akkor jól tudod, hogy sok fiatal mérnök sokat számol azért, hogy alternatívákat mutasson fel a MÁV vezető.

 

Mennyibe kerül ma egy mellékvonal?

Mennyibe kerül ha a teher megmarad, heti egy tehervonattal?

Mennyibe kerül ha teher se marad?

 

 

De ilyen volt nyáron az ITF ügy is.

Mennyibe kerül egész kelet-Magyarországon?

Mennyibe kerül a ligtosabb verzió?

Mikorrra térül meg?

Mennyi gép kell hozzá?

Mennyi munkaóra többlet?

Stb.

 

Szívesen beszélgetek sokmindenkivel személyeskedés nélkül.

Sosem firtatom, hogy mennyit lopsz és miért nem rúgtak  már ki a búbánatba mert felesleges vagy.

Szerintem az ilyen stílus hatodik sör után mehet el egy külvárosi kocsmában és nem itt.

 

üdvözlettel

 

Takács László

 

Bármilyen szakmai kérdésedre (másokéra) is válaszolok, ha tudok.

 

 

 

 

Előzmény: sinérintő (17632)