Ott van a fiókomban a 22-es átépítési terve.
Talán két éves a terv.
Most már csak olyan kell aki finanszírozza.
A 22-est kínáltuk anno a GySEV-nek.
Nem kérte.
Később kínáltuk a 21-el együtt (árúkapcsolás).
Nem kérte.
A 6-i egyeztetésen B.J. ígérte, hogy szól az új GySEV vezérnek érdeklődjön már a 22 után.
Most várjuk, hogy jelentkezzen, azaz érdeklődjön.
Egy szavába kerülne és kapná.
Mivel a GySEV kevésbé érzelmekkel hanem inkább racionálisan vagy racionálisabban vezetett cég, ezért nem számolunk avval, hogy rohannak a 22-ért.
Megfontolják, kiszámolják és ha érdekük megkívánja, akkor átveszik.
Körmen és Zalalövő között új pályát építeni nem két fillér.
A terv mellékletében lévő szakvélemények szerint viszont a mostani pálya nem túrbózható fel komoly sebességre komoly tengelyterhelésre.
A mostani pályán is lehet csinálni pár milliárdért (kb. 10) egy 60 km/h-s pályát.
A híd eleve 3,2 milliárd.
Kérdés, hogy a GySEV hajlandó beletenni 10 milliárdot, hogy legyen egy 60-as pályája?
Túl rossz az ár érték arány ilyen 60-ra turbózzuk című beruházásnál.
A 60-nál jobb (új) pálya pedig még több.
Nyilván akkor fognak hozzá, ha a Sopron-Szombathely -Körmen-Zalalövő-Hodos-Ljubjana- Koper útirány végig járható lesz villamos vontatású tehervonattal.