monor-21 Creative Commons License 2006.12.16 0 0 17609

Ott van a fiókomban a 22-es átépítési terve.

Talán két éves a terv.

Most már csak olyan kell aki finanszírozza.

 

A 22-est kínáltuk anno a GySEV-nek.

Nem kérte.

 

Később kínáltuk a 21-el együtt (árúkapcsolás).

Nem kérte.

 

A 6-i egyeztetésen B.J. ígérte, hogy szól az új GySEV vezérnek érdeklődjön már a 22 után.

Most várjuk, hogy jelentkezzen, azaz érdeklődjön.

 

Egy szavába kerülne és kapná.

 

Mivel a GySEV kevésbé érzelmekkel hanem inkább racionálisan vagy racionálisabban vezetett cég, ezért nem számolunk avval, hogy rohannak a 22-ért.

 

Megfontolják, kiszámolják és ha érdekük megkívánja, akkor átveszik.

Körmen és Zalalövő között új pályát építeni nem két fillér.

A terv mellékletében lévő szakvélemények szerint viszont a mostani pálya nem túrbózható fel komoly sebességre komoly tengelyterhelésre.

 

A mostani pályán is lehet csinálni pár milliárdért (kb. 10) egy 60 km/h-s pályát.

A híd eleve 3,2 milliárd.

 

Kérdés, hogy a GySEV hajlandó beletenni 10 milliárdot, hogy legyen egy 60-as pályája?

 

Túl rossz az ár érték arány ilyen 60-ra turbózzuk című beruházásnál.

 

A 60-nál jobb (új) pálya pedig még több.

Nyilván akkor fognak hozzá, ha a Sopron-Szombathely -Körmen-Zalalövő-Hodos-Ljubjana- Koper útirány végig járható lesz villamos vontatású tehervonattal.