Ez itt Magyarország, és nem SvájcTudod, nekem most beugrott egy kép:
2002, Carpy érvel a VÉEVK-topikban az elővárosi vasúti közlekedés integrálása és fejlesztése mellett. Ellenérv: azt nem lehet, mert akkor az IC hogy repüli át a személyvonatot, meg különben is a bakternek 10 perc, amíg zsinóron átrángatja a váltókat, meg kell 28 vágány ennyi vonat fogadására. Carpy ekkor előáll egy példával, ahol 2 vágányon Sinkanzen, gyors és helyi vonat felváltva, percenként, közlekedik, két vágányon fordul. Mire a kegyelemdöfés: Igen, de ez nem Japán, hanem Magyarország.
:DDD
Az a véleményem, hogy nem csak az a kérdés, hogy MA mit tud a vasút, ill. a busz.
Hanem hogy ha várhatóan X év alatt Y pénzünk lehet az adott vonalra, akkor mi az, amit ki lehet hozni egyikből, ill. másikból.
Én tudom, hogy te már erre is válaszoltál. De nem kellene úgy csinálni, mintha ez a kérdés nem lenne jogos.