StationW Creative Commons License 2006.12.07 0 0 25706

Az a hengerfejes történet azé nem olyan egyszerű szerintem. Ráteszed a hengerfejet, lehet a szívosor is más (bár külsöre egyezik) aztán ugye több a szelep, jön a komplett felső vezérlés. Változnak az ékszíjhosszak, és össze kell hozni a vezérlést is. Elektronika tattara, tattara.... szóval talán a csupasz blokkból indulva+hajtókar+dugó lehetne valamit kezdeni.

 

Akkor meg már egyszerűbb átműteni egy sima 16v-t, aztán azt kicsit megcsiklandozni. Vagy ugye egy 2.2 turbot :) (csak mert olcsóbb)

 

Kerestelek kedden, szeretnék venni egy jobb első futómű merevítő vasat, vagy mi a frászt. (az alváz elejére kell csavarozni, és oda köt a trapézkar... na az kéne

 

Üdv.

 

Találós kérdés: (a mazdánál mesélték)

 

Amikor a Fiesta és a 121 egymás melletti gyártósoron készült, miért dolgoztak a mazdánál 200-al többen?