"Egyébként Putnokról, vagy Szilvásváradról, tehát a két végpontról autóbusszal csak átszállással, és úgy is csak napi egy-két járattal érhető el Sáta, ahová tartottunk."
Szerintem ez azért van, mert Sátáról nagyon-nagyon kevesen akarnak Putnokra vagy Szilvásváradra utazni, ezért nem érné meg túlzottan a Volánnak erre buszt áldozni. Az valószínűbb, hogy mondjuk Ózdra akarjanak menni, ezért oda van is napi 11 busz, amiből csak kettő nem közvetlen. Merthogy ott vann teszkó, bank, biztosító, mittudomén, ami Szilvásváradon garantáltan nincs , Putnokon meg csak részben van. A vonat meg ugye pechére csak baromi nagy kerülővel és átszállással viszi el Ózdra.
(Ez egyébként szinte mindegyik falura fennáll a vonalon: nem nagyon tudom elképzelni, hogy pl Nekézsenyből vagy Csokvaományból mi visz rá valakit, a sajnos nem túl sok kirándulón és vasútbaráton kívül, hogy felüljön a vonatra, ami semmi használható helyre nem viszi, főleg hogy vonattal még Budapestre is elérhet ~4 óra alatt.
Persze ettől jó lenne, ha kedvünkre lehetne boldogan vonatozni a Bükkben, de ez max akkor lenne vállalható, ha nem kéne naponta egy-két tucat emberrel Bz-ket lökdösni ide-oda hogy ne lopják szét a pályát, és akkor lehetne évente kétszer tízzel különvonatozni.)