Az üzemanyag és kipufogórendszerrel nem lehet nagy gáz de a váltó és elektronika már más tészta!
Ráadásul van egy csomo vákumcső (de tényleg sok!) és azokhoz csak a nagyon beavatottak értenek!
Egy gt moci simábban belemenne (szerintem) ha találni olyat még!
De az igazság az,hogy ezek az átalakítások olyan sok pénzt emészthetnek fel,hogy már a konkrét tipust meg lehet venni belőle és azt mégiscsak a gyárban rakták össze! (ha szerencsénk van!:) )
Én azon gondolkodtam,hogy a 2000es 16szelepes hengerfejét teszem a2.2re!
A hengerátmérő megegyezik csak a lökethossz más.
A sima 2000re +50lovat dob ez a hengerfej ha a2.2esre is sikerülne ráműteni
akkor 160 ló körüli lenne!:)
Ezekután már csak egy lépés egy kis chiptunnuing,sportkipuff,ez+az és máris van egy 200lovas ménesünk ami bőven elég ezekre az utakra!
Van egy 4×4esem azon lehet,hogy elkövetem ezeket ha bejön a számításom Angliában!