xeniah:
épp ma nézegettem én is az autójogász válaszát a 3 kerekű járgánnyal kapcsolatban. A jogász véleménye se "kötelező érvényű" a bíró számára:)
Fogalmam sincs hány literes a Virgo üzemanyagtartálya, de elvileg van egy kis sárga visszajelző az órában, ha világít sürgősen tankolni kell, mert ha belevegősödik a rendszer, nehezen fog beindulni a motor.
Ma találtam egy nemrég kihirdetett jogszabályt, ami a 6/1990-es MR-t módosítja, és sokminden változik a segédmotoros kerékpárokra vonatkozóan.
71/2006. (IX. 28.) GKM rendelet, innen töltöttem le:
http://fn.opten.hu/cgi-bin/loadpage.cgi?dest=@FTT1&tdisp=00100&teu=0&twhich=10362#firstnew
Végigolvastam, de úgy tűnik főleg az új tipusengedélyek kiadása változik. Viszont a "B" függelék úgy módosul, hogy a négykerekű max. 350 kg tömegű, 45 km/h tervezési végsebességű járgányokat "könnyű négykerekű tricikli"-nek nevezi, ami se nem segédmotor, se nem motorkerékpár. Nálunk viszont ilyen kategória jelenleg nincs, kérdés hogy akkor most hova tartozik, és milyen jogsi, biztosítás, stb. szükséges hozzá.