ghost69
2006.11.27
|
|
0 0
302
|
nem tartom abszurdnak,hogy nincs rendszámjuk ezeknek a kis négykereküeknek. minden nagyfejü az EU kompátibilitásról hozsannáz. nos akkor hogy is néz ez ki a Lajtán túl egész Európában? Ezek a brumik a kvadokhoz hasonlóan L2 vagy könnyűjárműként vannak nyilvántartva.és NEM rendszámosak! Új jogsi kategóriát képeznek. ha rendszámkötelessé tennék amit idióta dolognak tartanék, magával vonná az összes közteher megjelenését. mint: -regadó -súlyadó -vizsga adó -füstgáz adó valami nagyfejü zsugás még eredetvizsgát is kitalál nekik :-) sőt törzskönyvet ezek mind adók mint te is tudod.
Ezt utálom ezt a gyenge hozzáállást ami még az elterjedés előtt bezárja a lehetőségeket.Ezért vennék az emberek mert egy diáknak vagy egy bevásárlónak aránytalan terheket jelent egy rendszámos normál autó fenntartásanapi5-10 km
megtételére ha nem akar tömegelni épp vagy biciglizni.
Ezzel a gondolatmenettel rendszámot kéne tenni a emberek háromkerekü elektromos székére is mivel az alatt is motor van. szarrágó kpm az nem egy mérvadó szerv.ők mindenből a suskát lesik.Egy CM betü beütésért majdnem segédmotor árát képesek elkérni. A jogi dolgokról: A vita azon van hogyan lehet felfogni a "belső" égésű motort. a benzines motor tiszta sor mivel a szikra gyujtást külső elektronika vagy mechanika segitségével kapja. Ezért nem használják az Otto motorokat ezekbe a kis járgányokba. A Diesel viszont saját (ön)maga a dugó végzi ezt el. A bíró egy ítéletében nagyon helyesen meglátta a különbséget. A definitív külső égésű motor mint termodinamikus gázmotor, vagy a Stirling motor vagy akár gázturbina aránytalan és fölösleges berházás lenne egy ilyen célra. De gondolkodóba esek hogy ha a kis Dieseleket kizárják a körből egy gázturbinához kpm-hez mit szólna müanyag autóba vaze
|
Előzmény: Degeczi (299)
|
|