k.novotny Creative Commons License 2006.11.27 0 0 17236

Sziasztok !

 

Alapból igazat adok neked teljes mértékben, mert ha visszaemlékszünk 68-ra, akkor a most megszüntetni akaró vonalak 75%-a akkor is rajta volt a listán, és valójában azóta ezekre a vonalakra egy petákot sem adott az állam, hogy legalább a szinten tartás megmaradjon. Most meg tárt karokkal várná a befektetőtek, akik persze nem tolonganak a saját veszteségük kitermelésére. Rengeteg vasútvonalat szüntettek meg a most már egyesített Németországban, de oda amig közlekedés volt (DB, DR) addig a pályák rendbe voltak tartva, Ezáltal természetesen a magánszféra kapott is az alkalmon, és ugyanúgy üzemelteti továbbra is a vonalat, és ráadásul gazdaságosan. Sajnos ugyanez érvényesül a gyárainkra is (Csepel, Ganz, stb..), ahol az egész komplexumot immár lassan 20-éve hagyják elsorvadni, és csodálkoznak, hogy a kutyát sem érdekli. Pedig az utolsó lassan 20-év alatt megtanulhatták volna okoskáink, hogy szemetet, romhalmazt sehová sem lehet eladni, de evvel szemben, mi abból rengeteget tudunk vásárolni.

 

(amúgy én is lementettem)

 

.-)) biztos ami biztos

Előzmény: OKU30 (17225)