erebusz Creative Commons License 2006.11.26 0 0 17202

Na igen ettől tartok én is. Bár ez még mindig a jobbik eset, mintha nyíltan bevállalnák vagy, ami még rosszabb fel is szednék a (divatos szóval rekultiválnák) pályát. Ez elég nagy hiba volt a 68-as közlekedéspolitikai koncepcióban, mert néhány akkor gazdaságtalan vasútvonalon most lenne értelme a személyszállításnak. Ebben a mostani megszüntetésben az a jó, hogy legalább nem bontják el a pályát, tehát ha 10-15 év múlva kell valamire még mindig olcsóbb lesz rendbeszedni, mint egy teljesen újat építeni. Meg addig is mehetnek erre különvonatok, ha rendel valaki.

 

Amúgy azért a 126-al példálóztam, mivel pont az a leggyatrább vonal, tehát HA OTT lenne értelme esetleg egy ilyen péntek-vasárnap korlátozásnak, akkor a többi vonalon sem kellene feltétlenül megszüntetni a teljes forgalmat.

Előzmény: gumpy (17195)