"Azt is elmondta az államtitkár Győrben, hogy a túrista kiszolgálás nem közszolgáltatási tevékenység."
Ez ami nagyon böki a szemem...
A turizmus az egészségmegőrzés. Szerintem állami feladat.
Nem csak a betegek gyógyításából áll az élet, hanem abból is, hogy aki egészséges, az ezt őrizze meg.
Mellesleg, Magyarországon a turizmus egy fontos bevételi forrás. Adót fizet.
Ezzel a szemlélettel az erőkben is belépti díjat kellene szedni, meg nem lenne szükség fákra, parkokra a városban, mert az luxus.
"B.B-ék (zöldek) pénteken Győrben azt mondták a gyűlésen az államtitkárnak, meg a kb. 100 fős hallgatóságnak, hogy saját önkénteseik mérései alapján a 11-en minden pillanatban 41-en ülnek vonatonként."
Ez pont olyan hülyeség, mint a 7 utas/vonat.
Milyen módszerrel mértek? Milyen szórás van? Stb..
Más: azzal foglalkozott valaki, hogy Veszprémben (és Zircen is) vizsgálni kellene a garantáltan csatlakozó busz lehetőségét. Mert a 11-es menetideje, sebes (gyors) vonatként versenyképes a busszal és azon a hegyi környéken még biztosnágosabb is. Főleg télen.
Ja, pl. pár helyközi busz is megy a vasútállomásra, de (pár éve így volt) annak se volt semmi köze a vonatcsatlakozásokhoz.
"Jól írta a múltkor C.G., hogy ne 50.000 aláírást gyüjtsön hanem 50.000 utast!"
Azért ez sem fair. Ha megkapom "kezelésre" a 4-6 villamost, hogy bizonyítsam be, hogy nincs rá szükség, akkor sikerülne. össze-vissza követéssel, a lehető legkisebb kapacitású villamossal, szigorú sebességkorlátozással minden megoldható..
Könnyű szar menetrendet csinálni és aztán meg arra hivatkozni, hogy miért nem utaznak. Ez cinizmus, kőkeményen.
Úgy lenne korrekt, hogy jó, maga kerítsen utast, mi meg rendberakjuk a vonalat, amennyire a lehetőségek engedik. Nézzük meg mit tudunk meg mit akarnak az utasai.