Na sziasztok!
Stewarttal befuccsoltam, úgyhogy kezdtem egy új játékot a Jordannel.Első szezonra az volt a kikötés hogy szerezzek egy győzelmet + 4. kell legyek a csapatvilágbajnokságon.Kicsit féltem hogy hogy lesz meg a győzelem + az a 4. hely de mindegy.Köttötem a Benson&Hedgessel csapatszponzori szerződést 2 évre 26.500.000 $-ra fixre.Lett partneri motorom a Mercitől.Gumi az Bridegeston Works szerződés minden bónusz + fix pénz.A benzin az Shell lett,partneri de lehet fejlesztenem mint ahogy a merci motort is.Hill és Ralf Schumacher helyére leszerződtettem Dnizt(mert füzet) és Wurz-ot (Mert annyit tud mint Ralf de olcsóbb)
A technical director John Bernard lett(4*).Chief designer Mike Gascoyne lett(3* de mire oda került a csapathoz már 4* lett.Főszerelő egy 3* emberke lett.A pénzügyi osztály vezetője pedig maradt Ian Philips.
Az első versenyen Ausztráliában épp hogy csak lemaradtunk a pontszerzésről mert 7. és 8. lettem.
Aztán jött az első győzelem:Braziliában az időmérő elején mentem egy gyors kört és mivel utána már elkezdett esni az eső Hill és Ralf indulhatoot az első sorból.A futamon is elkezdett esni az eső, és mivel én jól taktiztám a Ferrari pedig rosszul, hát a Jordan Grand Prix megszerezte első kettős győzelmét Interlagosban.
Argentínábanaz időmérő szokványos volt aztán a futamon ismét elkezdett esni az eső így megint örülhettem mert most is én győztem hillel,ralf pedig 3. lett.
San Marino kettős pontszerzés,majd jött Spanyolország.Ralf egy baleset miatt hamar kiesett agy csak Hillben bizhattam aki 10 körrel a vége előtt még csak 4. volt de megint jött az eső és egy gyors kerékcserével félkör előnnyel nyertem itt is.A futam után már mindkét bajnokságot vezettem és arra gondoltam ha többször nem is nyerek a 4. hely már biztos hogy meglesz.Monacóban 5. és 6. hely jött össze mert nem voltam elég versenyképes és szerencsém is volt.Kanada már jobb volt valamelyest,mert itt 3. és 4.lettem.Franciaországban is esett az eső az elején,majd amikor a 20. kör környékén elállt, a 60. körre száradt fel teljesen a pálya, így ismét a taktika és a Jordan ünnepelhetett kettős győzelmet.Angliában is hasonló volt a helyzett de ott Ralf "csak" 3. lett.Ausztriában nem voltam elég vrsenyképes Hill lassú volt Ralf pedig gyorsabb lett volna ha nincs a csapatutasítás így itt csak 6. és 7.lettem.Német nagydíj előtt mindkét pilótám egyenlő bánásmódott kapott (Hill prsze durcizott).Németországban nyertem először úgy vesenyt, hogy nem esett az eső.Soft két keékcserés taktikával mentem.Coulthardot 2.pitstopja után épp akkor előztem meg amikor jött volna de elsuhantam mellette és én nyertem.Ralf csak a 9. lett pedig nem volt semmi gondja.magyarországon is esős veresny volt ,de itt is elállt a 25. körben de csak az utolsó körre lett wet a pálya adiig wery wet volt.Belgium szintén eső ezért megint Hill győzött és ekkor már mindkét világbajnoki cím a zsebemben volt.Monzában 4. 5. hely,a Nürburgringen csak Hill ért céba de a 4.helyen.Japánban eső, de most csak második lettem M. Schumi mögött.Az FIA ranglistán első lettem így 33.500.000$ kaptam.(amúgy a kocsi alap handlingje 52% volt és csak japánra fejlesztettem 585-ra).
1999-re kiderült hogy év végén Barichello visszavonul.Gascoyne 3*-ból 4*-os designer lett.Wurz is javult,4*-os lett a koncentrációja,a sebessége,az eső vezetése és az előése, 3* lett a tapasztalata.Diniz is 4*-os esőmenő lett és neki 3*-os lett a tapsztalata.Az 1999-es kocsi alaphandlingje 40%-ra sikerült hála a 2*-os tervezőnek.1999-re azt kötööték ki hogy idén legyek megint világbajnok.
Ausztrál nagydíj.Ídőmérőn jött a nagycsapás:A világbajnoki csapattal csak a 9. és 10. rajtkockát szereztem meg.De a futamon szakadt az eső és az uccsó 10 körre a pálya fel is száradt így Hill mögött(Williams) 2. és 3. lettem.Egyenlőre itt tartok és tárgyalok a mercivel és a Bridgestone-val a works, még a shellel a partner szintért.Főszponzor nem kell mert még jövőre is van.Egyenlőre ennyit.Sziasztok