Ahmet:
Nem általánosítok, csak tényként közlöm, hogy nyugis quadost még nem láttam. Persze sokmindent nem láttam még a világból.
Persze láttam olyan quadot, ami lassan hajtott egy úton, de az is tökig sáros volt. Azt meg nem lehet összeszedni olyan mennyiségben semmilyen földúton, ha ésszel hajt az illető.
Te sem quadoztál még életedben, de azért jól tudod, hogy mitől leszek én sáros... Gratulálok...
Csanya:
Véletlenül nem azért nincs rendszám a kvadokon mert nem felel meg a Kresz előirásainak? Gondolok itt pl az indexre.
Mert erdőbe aztán marhára kell index... Amúgy van rá rendszám: szilárd burkolatú úton nem használható megkötéssel index nélkül is. Magyarul az utcából se mehetsz kiv ele, és fizeted a havi 20-30 ezret biztosításra.
Ahmet:
Egyszerűen tönkreteszi az erdőt.
Áruld már el, hogy mi teszi tönkre? Légyszives! Könyörgöm! NAAA!!!
Ahmet:
Speciel ismerek néhány terepjáróst. Igen, mind állat. Kimennek terepre, felszaggatják a gyepet, patakokon kelnek át, Urallal rángatják ki-be egymást a mocsárba. Mindezt kb. 100 méterre egy borzvártól, de erről ők nem tudnak.
És szted az M7-es mellett hány hangyaboy van?
Ahmet:
És ha meghatározta, akkor meg kikerülik a sorompót. Mer joguk van hozzá!
Mert a lovas és bringás átrepüli, nem?
Ahmet:
Aha, és amig pörög a kerék, addig nem üvölt a motor. A másik, amit nem nagyon értek, hogy minek mész bele? Mert le akarod küzdeni. Hát ezt csinálják terepjárókkal, meg patakokkal, keresztben és hosszában. Nem akranak ők rosszat, csak kitaposnak mindent.
Patakokban nicns sár. sár oylan helyen van, ahol a billenőszil kitaposta a nyomvonalat. Tehát ha én belemegyek max a sármanókat taposom ki.