"Túl sok valótlanságot állítasz taxxxról.
Túl sok általad költött valótlanságot."
Ebben nem lennék ennyire biztos, kedves Tax... Rika.
De beszélgessünk a vicinálisokról.
A szóban forgó viszonylaton (Ni-Vásártér - Ni belváros) valóban a helyi előljáróság feladata a közlekedést megszervezni. Deviszont a Ni-Vásártér és Dombrád / Balsa szakaszon már nem egészen, nemdebár?
A 118, 119 sz. vonalak üzemeltetője a MÁV Zrt. e pillanatban. Jelen állapotok szerint nem lehet x darab hirdetménnyel a Volánra sózni a feladat ellátását - főleg, hogy pl. a szóban forgó vonal egy részén nem is a Volán Egyesülés egyik tagja szolgáltat, hanem egy magáncég.
Valóban nyitott bárkinek is. De biztos vagy benne, hogy ha az állam kifizeti azt, amit megrendel -piaci árakon persze-, akkor a MÁV Zrt. üzemeltetné a vonalat? Ma menetrend szerinti személyszállítás emlékeim szerint igen szigorú szabályokhoz kötött. Tehát nem lehetek én vagy te a vonal üzemeltetője csak úgy hirtelenjében. Neked ugyanúgy igényed lenne az állami támogatásra a közforgalmú közlekedés esetében, mint a MÁV-nak. Ugyanott vagyunk. Itt tehát csak az az érdek merülhet fel, hogy valamiért jobb, ha a buszokat fizeti az állam, mint a környezetet kevésbé terhelő, nagyobb befogadóképességű és kényelmesebb vonatot. Hm?
Emellett nem a megszüntetés a megoldás. Te viszont csak ezt tudod elképzelni? Miért?
Nem válaszoltál arra a kérdésemre sem, hogy milyen adatok alapján javaslod a vonal személyforgalmának leállítását és mivel indoklod a közelmúltban végrehajtott beruházások tönkretételét?