szvl Creative Commons License 2006.11.17 0 0 200
Ez a 21-es topic halódik.

Mint a topic létehozója én is elgondolkoztam ezen. És arra a következtetésre jutottam, hogy ez valószínűleg annak a következménye, hogy normalizálódnak a dolgok, azaz a SIP-es szolgáltatók beindulása után pár hónap kellett, hogy a potenciális felhasználók felfedezzék maguknak ezeket a szolgáltatókat. Ezalatt nagyon sok kérdés merült fel, ekkor pörgött az összes témával kapcsolatos topic: NeophoneX itt az index-en, NeohoneX a saját honlapján.

Most, hogy egyre kevesebb az új felhasználó és a probléma a SIP-es szolgáltatókkal egyre kevesebb kérdés érkezik. Tehát abból, hogy a topic leült azt a következtetés levonni, hogy a 21-es számmező nem jött be szerintem téves következtetés. Inkább azt mondom, hogy egyre kevesebb az új felmerülő probléma.

maga a számmező sem igazán jött be idáig egy szolgáltatónak sem, a felhasználókról nem is beszélve.

Hogy a szolgáltatóknak mennyire jött be nem tudom. De szerintem a felhasználóknak bejött. Aki elégedett az nagy valószínűséggel nem jön ide panaszkodni, de még kérdezni sem. Én pl. NeophoneX-et használok, hívható vagyok minden fontosabb hálózatból, a szolgáltatásra komoly panaszom nincs. Persze mindig lesznek, akik panaszkodnak valamire (a szolgáltató kommunikációja a felhasználók fele, hívószámkijelzés, hangposta, hogy csak a leggyakrabban előfordulókat említsem). De ezek számomra olyan apróságok, ami nem feledteti, hogy a NeophoneX használata óta a normál vezetékes telefonhoz képest eddig 135000 Ft-ot spóróltam meg. Ezért mindazokat, akik valamelyik 21-es szolgáltatóra való (részleges) váltáson gondolkoznak csak biztatni tudom: próbálják ki, mert szerintem nem fognak csalódni. Ha mégis, akkor nagyon keveset veszíthetnek ahhoz képest, amit nyerni lehet velül.
Előzmény: Synthe (198)