seTTebello Creative Commons License 2006.11.15 0 0 16989
A jövő heti lottószámokat is írd meg nekem légy szíves, ha már ennyire a jövőbe látsz.
 
Csodák viszonylag ritkán fordulnak elő. Ez a lottószámokra és a buszbeszerzésre is vonatkozik.

Jó az, ha valaki már akkor tudja, hogy mi lesz egy típuscsaláddal 15 év múlva, amikor még a legfiatalabb darabok is csak néhány évesek.
 
Nézd, a berlini buszokat, amik komoly gyártók, komoly buszai kb. 12 évesen adták el. A hallei buszokat a Balaton Volánnak 9 évesen. Eddig érte meg magas színvonalon fenntartani őket. Persze még éveket futnak ezek a buszok, de ez folyamatos állapotromlással jár együtt.
A most vásárolt buszok nem rosszak, de azt várni tőlük, hogy 15 évet futnak, az túlzás. Egy részük biztos megéri, de nem lesz jellemző.

Azt, hogy van-e telephely, meg szerszám, nehéz látni buszozás közben :)

Telephely van, szerszám van, 6 méteres lemez nincs.
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/6/4/3/3/BIG_0002096433.jpg

Ez mondjuk igaz.
 
Ez egy trend kezdete, vagy romlani fog a Volánok személyi állománya, vagy emelkednek a bérköltségeik. 3. út nincs.

Hát igen, a rozsda az eszi a fémeket, függetlenül attól, hogy papagájszínű, vagy háromszöges a mintája.
 
De, ha szép piros, vagy sárga, akkor már nem. Rejtély.

A rozsdát nehéz karbantartással megállítani.
 
Ilyen szinvonalú válaszokat adna egy nagy vasúttársaság is. Példakép?

Dehogynem. 10-20 milliós vagyonfelélések és 80-130 milliárd veszteség között óriási különbség van.
 
Hogyne, de az sem mindegy, hogy valamit nyereségesnek mondanak, aztán kiderül, hogy még van vagyonvesztés. A lottószámokat nem tudom, de azt igen, hogy nemsokára ki fog derülni, hogy 10 - 20 milliónál jóval nagyobb a vagyonfelélés.
 


Előzmény: Carpy (16964)