Ha köpködi az olajat a motor, és ha már most nem indul (pedig még igazán nincs is hideg) akkor nincs kompresszió, szinte tuti hogy meg kell gyűrűzni a motort. Ha nincs szerencséd, akkor még a szelepeket is cserélni kell. Az izzítógyertyákat is meg kell nézni, ha rossz valamelyik, akkor is nehezen indul, de az olajköpködés miatt inkább a gyűrűre tippelek. Hány km van a motorban?
Az üzemanygaszűrőbn lévő kallantyú egy csap, ha elzárod nem megy a motor. Az üzemanyag szűrőt időnként ki kell tisztítani, de attól még indulnia kellene.
A "hivatalos" variószíj az, amit bécsben kapsz a márkakereskedésnél, az ipari szíjak csak pótmegoldások, ne sajnáld a 40 eurót rá.
A 145/70-R13 kerék csak a JDM-re jó, a többire 135/70-es v. 65-ös kell, ha nem találsz 145/60-ast.