gabor144 Creative Commons License 2006.11.12 0 0 16862

" A zéró ráköltésen nincs mi veszteség képződjön."

 

Zéró ráköltés? Akkor ha évente egyetlen utas vesz egy jegyet mondjuk 100 forintért, akkor már nyereséges a vonal? És a vasutasok ingyen dolgoznak, a gázolajat ingyen kapják?

 

Mivel hihetetlen magabiztossággal állítasz a mellékvonalak működésének jövedelmezőségéről az eddig megjelentekkel ellentétes dolgokat, és alkotsz lesújtó véleményt topictársunkról, bizonyára számos kellően megalpozott adat birtokában vagy a mellékvonalak működésével kapcsolatban. Mindnyájunk okulására megosztanád velünk legalább azt, hogy a 28-ból hány vonal önfenntartó vagy nyereséges, (esetleg melyek ezek?), netán csak úgy nagyságrendi információ bevételekről-kiadásokról, utasszámról? 

 

Mert nekem borzasztó nehéz elhini, hogy a 28 között önfenntartó, pláne nyereséges vonal lenne. (Már ha egyáltalán meg lehet határozni ma egy adott vonal költségét és bevételeit.)

 

Előzmény: DLala (16845)