Igen, költöttek, költenek rájuk, és itt nem csak az infrastruktúra fejlesztése fenntartása tákmányolása az, amire gondolok. Persze, az is pénzbe kerül, hogy a pályát egyáltalán (bármilyen) közlekedésképes állapotban tartsák.
Akkor mutass a 28 vonal valamelyikén egy 2000 után gyárott sínszálat.
De pénzbe kerül az állomási szolgálat,
Az már sok helyen nincs is.
pénzbe kerül a két-háromfős vonatszemélyzet.
Az egyébként is pénzbe kerül, csak segélyként fogják felvenni.
A járműállományt is fenntartották, tankoltak bele.
Fenntartották persze. Az még érdekelne, hogy a remotoknál a régi motort hogyan számolták el.
Ezen kívül az eszközök amortizációja fonyamatos. A MÁV vett új járműveket. Nem ezekre a vonalakra, de így tud lenni még ezeken a vonalakon egyáltalán valami.
Igen? Akkor hány Bz - t selejteztek?
Ha a fenntartásban gondolkodunk, akkor tényleg költeni kell rájuk hamarosan, bézé se fog örökké ketyegni, egyszer a pályát is fel kell majd újítani. Ennek az árát is oda lehet vésni a kiadási oldalhoz az "eszközök amortizációja" rovátkába. Egyszer ténylegesen is ki kell fizetni.
Ezt már ismerem. Nagyon sokat spóroltunk meg, abban a pillanatban, amikor valaki megkérdezi, hogy hol a pénz már kész a válasz. Ja nem úgy spóroltunk, hanem másként, de így sookal jobb. Szóval, mivel állítólag nem megszűntetés, hanem csak szüneteltetés (taxxx erre mindíg felhívta a figyelmet) a pályára úgyis költeni kell, a Bz - k is még elmennének jónéhány évig, ami a fenntartásukat illeti, az nem kerül olyan sokba és mire kikopnak a Bz - k, addigra kiderülhetne, hogy melyik vonalat kell bezárni és melyiket nem. Utóbbiakra úgyis új járművet kell venni.