RIKA424 Creative Commons License 2006.11.12 0 0 16829

Csakhát az illetékeseknek hatástanulmányt és kutatást kellene végezni iylen ügyben, deháűt büdös a munka, nem egyszerűbb íróasztal mellett eldönteni, hogy zárjuk be?

 

 

Mi van akkor ha elvégeztették ezeket a munkákat?

Ki is jött az eredmény.

Az jött ki, hogy a pénzügyminiszter adjon öt-hat minisztériumi költségvetésnek megfelelő pénzt.

A pénzügyminiszter meg közölte, hogy: nincs annyi.

 

Most a 2007-2013-ra a 8000 milliárdból ( ha megkapja Mo??) kap a vasút 773 MdFt.-ot fővonalra és 160-at elővárosra.

Ez ugye 993 ami a teljes összeg 12%-a.

Ok.

 

Még több kell?

Jó.

Melyik területtől vegyék el, hogy átadják a mellékvonalaknak?

 

Ha pedig elveszik az oktatástól és átadják a mellékvonalaknak akkor az ott dolgozók tiltakoznak.

Ha az agráriumtól veszik el akkor azok tiltakoznak.

Ha a vállalkozásfejlesztéstől veszik el, akkor azok tiltakoznak.

 

Véleményem szerint van egy összeg évente, vagy hét évre egy összeg.

Azon mehet ( kell is menjen ) a vita, hogy ezt az összeget, hogyan használjuk fel.

A KözOp-ban leírt fejlesztésektől el lehet venni és átcsoportosítani a mellékvonalakra.

 

Ez - nehezen - de járható út.

Illetve lehet, hogy ilyenkor elvész az összeg.

Az érdekes vélemény ütköztetés lehet, hogy a KözOp egyik tételét ( melyiket??) szüntessük meg és az oda tervezett 50-100 milliárdot osszuk szét a mellékvonalak között.