"Ahhoz egy kicsit drága a móka, hogy kipróbáljuk. A dolgot meg lehet becsülni elég biztosan. "
Ez itt részben off, de más kérdés kapcsán kérlek nagy betűkkel nyomtasd ki és add oda az integrált ütemes menetrend felelőseinek, mert bizony vannak benne szarvashibák, amiket nem akarnak észrevenni. :)
Másrészről viszont közel sem lehet megbecsülni, hogy mi a helyzet valódi, tényleges és pontos utasszámlálás nélkül. Ez az, ami nem történt meg. Mert nem rendelkezel pontos adatokkal, hogy adott napon, adott vonaton A és B állomások között mennyi utas van. Csak becsülik a pénztári statisztikából, amik csalnak, mert azzal a jeggyel tök más irányban is elutazhatok. Ezért van az, hogy egyesek szerint vannak olyan "nullaforgamú" vonalak, ahol a Bz sz.rrá és púposra van tömve. És nem csak egy napszakban.
Persze, vannak vonalak, ahol csak hétvégén vagy csak hétközben van érdemi forgalom. Akkor azt kellene elfogadni az illetékesekenek (úgyse fogják), hogy csak hétvégén vagy csak munkanapokon kell fenntartani a forgalmat. Erre van nem egy példa a Bezzegvasutak Országában. A másik időszakban meg lehet mellé szervezni autóbuszt.
Csak mondjuk kedvenc példámnál: Csesznekről és Porváról is lesz vonatpóltó? Hüm. Az két busz, vagy ha egy, akkor a kutya sem fog vele utazni.