A vidék közforgalmú közlekedésének 80%-át (óvatosan fogalmazva) a minisztériumban eldöntött változások nem érintik.
Az ottaniak véleménye szerint 90%-ot nem érintenek, de mondjunk kisebb számot.
Eleve van kb. 2500 település ahol eddig se volt vasút, ott nem változik semmi.
A 3274 ??? önálló településből leveszük a 2500 települést, a kb. 250 várost és Pest megye kb. 250 községét, akkor a 3274 önálló lakott helyből 3000-et ( kb. 91%) nem érintenek a tervezett változások.
Ez mások véleménye szerint lehet 82% is, meg 88% is.
Az önálló települések száma évente változik.
A díjszabással igen is befolyásolva van
A kedvezményrendszer élteben tarthat buszt is meg vonatot is.
Most arra megy ki a játék, hogy ne adjunk támogatás, meg spórolás címén egyere kevsebb árkiegészítést kapjanak a KÖZLÉEKEDÉSI VÁLLALATOK magyrán Zrt , BKV tól kezdve, a MVK át, a SzKT át a 24 Volánon meg a MÁV GYSEV en át bezárólag.
Valaki szeretné 60% al emelni a vasúti tarifát, az index megjelent cikke alaján.
A busz tarifa vagy a BKV tarifa is emelkedik majd nem kicsit.
Egyre több ember ül autóba egyre több embert ér baleset mivel fáradtan munkába menet vagy hazafelé menet fáradtan vezetnek.
Nő a benzingőz okozta környezeti kár, és ha nem profi sofőr vagy mozdonyvezető vezet, akkor igenis az úrvezetők gyakran okoznak balesetet.
Magyarul több ember hal meg az utakon mert milyen olcsó az egyéni közlekedés.