Nem tűnik soknak a 140e, de csak akkor éri meg a felújítás, ha 300-350e-ért veszed a rohadt alvázú, de egyébként kifogástalan járgányt. Elég ritka hogy minden jó csak az alváz rossz, mert aki nem tartja rendben a kocsi alját, az a többi részét sem szokta kímélni. Mondjuk ha már megvetted a járgányt és utána veszed észre a hibát, akkor mindegy mennyibe kerül a javítás, de túl sokkal nem fog többet érni azért mert vadi új az alváza, ui. 500-550e-ért már lehet jókat is kapni.
Egyébként hogy nem vettétek észre hogy rohadt az alváz, ha alánéztek a kocsinak rögtön látszik, még az is ha a rozsdás vasat lefújják alvázvédővel.
A JDM alvázszáma egy kis alu táblába van beütve ami popszegecselve van a doblemezre, de ezen kívül még az alvázba is be szokták ütni valahol.
Átütitek a számot, vagy behegesztitek azt a kis darab zártszelvényt, amibe az alvázszám van? Ha esetleg jövőre azonosító jelet raknak a segédmotorokra, és üzembe kell majd helyezni a járgányokat, lehet hogy eredetvizsgálat is lesz.